Миро , или Мирослав Костадинов е роден на 10 март . Семейната легенда разказва че в първият момент когато е застанал пред пиано не просто е натиснал клавишите а е създавал музика . Очевидната му музикална дарба е забелязана и от близки на родителите му и по техен съвет те записват седем годишния си син на в музикална школа . Малкият пианист получава и първото си фортепиано на което започва да композира ...
Седем години по късно Миро вече е основна част и съосновател на евангелският хор в родният си град и въпреки тинейджърската си възраст е и най младият член на популярната за времето си група „ПЛАМЪК” Вече е спечелил първата си награда в национален конкурс днес наречен на името на основателя му Георги Сарандев . С подкрепата на Сарандев и по негов съвет година по късно Миро се явява и на международния фестивал „ОТКРИТИЕ”1993 година , където отново е най младият в конкурсната програма . Участието му носи награда на фондация „Стефан Воронов”
Същият фестивал две години по късно „Откритие” 1995 година , Миро единодушно е избран и от журито и от публиката за откритието на фестивала . Гран При-то, му отваря врати към други международни конкурси . Същата година той записва първата си самостоятелна песен „Дали не сгреших” написана за него от МИТКО ЩЕРЕВ и представя с нея България на музикални форуми някои от които - ПАМУККАЛЕ Турция продукция на ТРТ1 интернешънал , „ВИЛНЮС” във Литва , ЗЛАТЕН ШЛАГЕР в Беларус , „ГЛАСЪТ НА АЗИЯ” в Алма-ата заедно с Белинда Карлайл и Корона и участва в едно от последните издания на „ЗЛАТНИЯ ОРФЕЙ” където грабва сърцата на журито и е забелязан от легендарният Емил Димитров . Следващата година докато отбива задължителната за времето военна служба , младият изпълнител изненадващо е номиниран за Първите Музикални Награди в историята на България (организирани от БНТ и НДК) , където въпреки че няма издаден албум за разлика от конкурентите си печели награда в раздела Дебют на Годината .
По препоръка на Тончо Русев , музикална компания „Рива Саунд” предлага на Миро договор за албум , но различията в концепциите им за неговата кариера не води до успешни преговори. Желанието му сам да контролира хода на първия си музикален продукт се превръща в непреодолима пречка и за много други переспективни предложения .
През това време Миро записва песни по музика на Нелко Коларов , Краси Гюлмезов , и прави първите си опити за авторство , като ясно си дава сметка че трябва да намери нов звук и съвременна форма за българската популярна песен .
Запознанството му с младия чеченски композитор Магамет Алиевич – Мага , едва ли предполага бъдещата им успешна работа заедно като създатели на едни от най големите хитове в новата БГ поп музика , но довежда до първите 2 опита на Миро в тази посока - „Насам – Натам” и „Искам те сега” , като втората все пак е забелязана и получава 2-ра награда на песенния фестивал „Сребърният Ерос”. Септември 1999 година , една обява напълно променя хода на събитията за МИРО и българската музикална сцена .
„КЛУБ ОПЕРА ТЪРСИ МЛАДИ ИЗПЪЛНИТЕЛИ ЗА УЧАСТИЕ В МЮЗИКЪЛ РЕЖИСИРАН ОТ ШВЕДСКИЯ РЕЖИСОР ПОНТОС…”
На кастинга избират 7 млади актъори от НАТФИС и Миро , като след отказа на един от тях , по препоръка на Митко Щерев , Миро предлага на създателите на клуба младата и талантива изпълнителка Галя да попълни състава . През репетиционния период и поради факта че са единствените певци ( а не и актъори ) от екипа Миро и Галя бързо се сближават , за което има заслуга и режисъора давайки им всички любовни дуети от репертоара на спектакъла . Клуб „ОПЕРА” отваря врати в началото на 2000 година , като предизвиква сензация сред чуждестранните дипломати у нас , и става любимо място за срещи на артистичния и интелектуалния елит . Миро , Галя , и тяхната колежка и приятелка Тони (всичко било е насън , интернет самота) решават да създат трио , но това е само поредната идея останала в миналото . В периода „Клуб Опера” Миро планира да създаде лейбъла си DAVID&LIGHT (идея която реализира 8 години по късно) и написва музиката към бъдешите абсолютни хитове - песните „Интернет Самота” „Всичко било е на сън „ както и „Кадош”(ОМИРОТВОРЕН) „Слънчице”(ЕКЛИСИАСТ) и „Рискувам да те имам” като първите четири първоначално са замислени като част от дебютният албум на Миро . Обстоятелствата предизвикват промяна на плановете .След драматична развръзка останала скрита от общественото внимание Клуб”ОПЕРА” престава да съществува а с това и основният източник на доходи за Миро и Галя . В този кризисен период идва и предложението на Тони да създадат музика и текст за бъдещ албум , и с леки корекции Интернет самота става втори сингъл от абума на Тонн-и „ВСИЧКО БИЛО Е НАСЪН” включващ както едноименната песен така и още една песен подписана с автори Миро и Галя , (съответно като музика и текст), като аранжимента и на трите е поверен на Мага .
В този ключов момент , с лобиране от страна на композитора Митко Щерев , Миро и Галя получават предложение и нов шанс за реализиране на музикалните си виждания , но този път като дует . „ПОЛИСАУНД” предоставя пълна творческа свобода на младите изпълнители , възможност която като автор Миро приема като дългоочаквания шанс и без колебание заедно с Галя се съгласяват на продължителен контракт.
14 февруари 2001 година , Мирослав Костадинов и Галина Курдова подписват първият си договор . Името под което по късно ще бъдат известни още не присъства в документите . Месеци по късно Момчил Колев ре-аранжира записаната от тях в студиото на Митко Щерев „Рискувам да те имам” и издаването и като 13-та песен в компилация на Полисаунд предизвиква спешната нужда от име на групата .